Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.12.31.
Jelen ÁSZF a Somogyi és Tsa Kft (a továbbiakban Vállalkozás) által üzemeltetett www.albinaszonyeg.hu weboldalon található webáruházban elérhető online termékértékesítési szolgáltatás Fogyasztók általi használatának feltételeit tartalmazza.
Jelen ÁSZF a Vállalkozás valamennyi, a www.albinaszonyeg.hu weboldalon lévő webáruházában található termékének webáruházban történő megvásárlására vonatkozik.
A Fogyasztó jelen webáruház használatával elfogadja, és magára nézve kötelező erejűnek ismeri el a jelen ÁSZF –ben foglalt rendelkezéseket.
A Fogyasztó személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik.
Kérjük, hogy megrendelése előtt szíveskedjék figyelmesen végigolvasni a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket. A megrendeléssel ugyanis a Vállalkozás és a Fogyasztó között szerződés jön létre, melynek nyelve magyar, és melyre a magyar jog az irányadó. A szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, az ily módon kötött szerződés iktatásra nem kerül, az utólag nem hozzáférhető. A szerződések tekintetében a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. valamint az új Ptk. rendelkezései az irányadóak.
A 45/2014. (II.26.) Korm. rend. jelenleg hatályos szövege itt olvasható: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
A Vállalkozás fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, módosítást eszközöljön a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül, valamint annak lehetőségét is, hogy a webáruházat más domainnév alá helyezze át. A változtatás a www.albinaszonyeg.hu weboldalon történt megjelenés időpontjától lép hatályba.
A Vállalkozás jogosult jelen ÁSZF-et a Fogyasztók tájékoztatása mellett egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá a Fogyasztóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
A Vállalkozás adatai
Tulajdonos / Üzemeltető: Somogyi és Tsa Kft.
Székhely: 4031 Debrecen,István út 35.
Telefonszám: +36 52 428-600
Telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségének ideje: Hétfő – Péntek 8.00-16.00 óráig.
Honlap: www.albinaszonyeg.hu
Elektronikus kapcsolattartás: info@albinaszonyeg.hu
Nyilvántartási szám: 09-09-006737
Nyilvántartásba vette: Debreceni Cégbíróság
Adószám: 11155025209
Statisztikai számjel: 11155025139311309
Bankszámlaszám: 11993001-06406590-10000001
IBAN: HU48 1199 3001 0640 6590 1000 0001
A szerződéskötést követő telefonos kapcsolattartásra és a fizetési eszköz használati díjára vonatkozó szabályok
A Vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő Fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. E rendelkezés nem érinti az elektronikus hírközlési szolgáltató azon jogát, hogy a hívásokért díjat számítson fel.
A Vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.
A webáruházban történő vásárlás
1. Megvásárolható termékek köre
Szőnyegek. A webáruházban új termékek kerülnek értékesítésre. A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.
(Debrecen területén van lehetőség a megrendelt termékek személyes átvételére, amit nem terhel szállítási költség. Ilyen igény esetén, kérjük lépjen velünk kapcsolatba!)
2. A rendelés menete
A webáruházban egyféle módon tud rendelést leadni: regisztrált felhasználóként. Meg kell adnia a termék kiszállításához szükséges:
– nevét,
– telefonszámát,
– email címét,
– számlázási címét, (irányítószám, helységnév, utca, házszám,
– szállítási címét, (ha eltér a számlázási címtől),
hogy értesíteni tudjuk a fogyasztót megrendelésével kapcsolatban.
Regisztrált felhasználóként, bármikor visszatér weboldalunkra, a már meglévő felhasználó nevével és jelszavával könnyedén be tud lépni és nem kell újra megadnia a vásárláshoz szükséges adatait.
3. Rendelés
A weboldal tetején, jobb oldalt elhelyezett Belépés/Regisztráció gombra kattintva tudja kitölteni a regisztrációs űrlapot. Kérjük, ügyeljen az adatok pontos megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése! Az e-mailben való visszaigazolás elmaradását okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. A regisztráció előnye, hogy egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, hiszen meglévő felhasználó nevével és jelszavával könnyedén be tud jelentkezni webshop-unkba. Valamint fel tud iratkozni hírlevelünkre, ahol tájékoztatni tudjuk aktuális akcióinkról, kedvezményeinkről.
4. A kosár használata
Az Albinaszőnyeg webáruházban szereplő termékek adatlapján a Kosárba rakom- gombra kattintva tudja azt kosarába tenni, ahonnan Megrendelés Elküldése- gombra kattintva érvényesül a vásárlás.
A termékek részletes adatlapján megadható, hogy hány darabot, milyen méretet, ill. színt kíván kosarába tenni. A Kosár megtekintése- gombra kattintva bármikor megváltoztathatja a kosárban lévő termék mennyiségeket a termék mellett szereplő Mennyiség mező változtatásával és a Kosár Frissítése- gombra kattintva. Figyelem: előfordulhat, hogy egyes termékekből korlátozott mennyiség vagy csak 1-1 darab áll rendelkezésre.
A kosárból a termék bármikor kivehető a termék mellett szereplő Törlés (x)- gombra kattintva.
A kosárban lévő termékek megvásárlását a Bevásárlókosár oldalon a kosárban szereplő termékeket összesítő lista alatt lévő Tovább a Fizetéshez- linkre kattintva tudja kezdeményezni.
5. Pénztár
Ezen az oldalon adhatja meg a Számlázási adatokat és adhat hozzá új Szállítási címet, amennyiben az eltér a Számlázási címtől.
Kérjük, pontosan töltse ki a mezőket, a későbbi problémák elkerülése érdekében.
A szállítást futárszolgálat végzi, kérjük ügyeljen arra, hogy a DPD futárszolgálat munkanapon 8-17 óra között szállítja ki a termékeket. A szállítási címnek ekkor lehetőleg olyan címet adjon meg, ahol ebben az időszakban tartózkodik! Van lehetősége megjegyzést hozzáfűzni a rendeléséhez, a Szállítással kapcsolatos megjegyzések boxban.
Az ÁSZF elolvasása és elfogadása után, amennyiben mindent rendben talált, az oldal alján lévő Megrendelés elküldése gombra kattintva tudja rendelését véglegesíteni, amelyről haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben kap visszaigazolást.
Ezek után lehetősége van a feladott rendelését átnézni és kinyomtatni.
6. Szállítási mód
• Magyar Posta: fizetési mód UTÁNVÉT
8. Fizetési mód megadása
• Utánvétes fizetés(Futárnak kell fizetni). Házhoz szállítás futárszolgálattal, (Magyar Posta) Az utánvét összege tartalmazza a csomag megrendelőben feltüntetett kiszállítási díját.
9. A rendelés nyomon követése
Az Albina szőnyeg webáruházban leadott rendelésről a rendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben értesíti a rendszer. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt.
Fizetési feltételek
A jelen webáruházban feltüntetett árak minden esetben az ÁFA-val növelt, azaz bruttó árak.
Tájékoztatjuk Kedves Fogyasztóinkat, hogy megrendelésük leadása fizetési kötelezettséggel jár.
A vásárlás során, miután a Fogyasztó jóváhagyta megrendelését, a kiállított megrendelőben részletezve feltüntetésre kerülnek a megrendelt termékek és azok bruttó árai, a bruttó részösszeg, a szállítási költség, az ÁFA értéke, végül a bruttó végösszeg. A feltüntetett ÁFA értéke tájékoztató jellegű, az a végösszeget nem befolyásolja, ÁFA levonására pedig nem biztosít jogot, mert a Vállalkozás ÁFA alanyi adó mentes. Így tehát a vásárláshoz kiállított számla bruttó összegű, és nem tartalmaz levonható ÁFA-t.
A vételár teljes kiegyenlítéséig a termék a Vállalkozás tulajdonát képezi. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis, bármely okból a Fogyasztó birtokába kerülne, úgy a Fogyasztó teljes körű felelősséggel tartozik a Vállalkozás irányába a termékben bekövetkező károk tekintetében.
Szállítás és teljesítési határidő
A regisztráció, illetve a rendelés folyamata során történik a szállítási cím rögzítése, a Fogyasztó által. A Fogyasztónak lehetősége van a szállítási címtől eltérő számlázási cím rögzítésére.
Kérjük a Fogyasztókat, hogy pontosan töltsék ki a mezőket, a későbbi problémák elkerülése érdekében.
Webruházunk a megrendelés napját is beleszámítva 14 munkanapon belül intézkedik a megrendelt termékek feladása érdekében.
A vállalkozás a megrendelt termékek kiszállításakor az Ön részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kiállított számlát ad.
(Debrecen területén van lehetőség a megrendelt termékek személyes átvételére, amit nem terhel szállítási költség. Ilyen igény esetén, kérjük lépjen velünk kapcsolatba!)
Csomagolás
A megrendelt termékek csomagolása DISZKRÉTEN csomagolt küldeményben történik, mely csomag sem külsejében, sem a feladó megjelölésében nem utal a küldemény tartalmára.
Megrendelőink adatait bizalmasan kezeljük. A rendelés és a csomag tartalmát nem fedjük fel harmadik fél előtt, és adatait is csak a szükségesség érdekében a futár cég ismeri (szállítási cím, név, telefonszám).
A panaszkezelés módja
A Fogyasztó fogyasztói kifogását az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Somogyi és Tsa Kft (4031 Debrecen,István út 35) 52/428-600
A Fogyasztó jogvita esetén az alábbi rendezési módok közül választhat:
a.) Közvetlen egyeztetés a Vállalkozással személyesen, telefonon, vagy írásban.
A Fogyasztó a panaszát a jelen pontban írt elérhetőségeken választása szerint szóban, ezen belül is személyesen, vagy telefonon, vagy írásban teheti meg.
Szóbeli panasz beérkezése esetén az azonnali kivizsgálásra, illetve szükség szerint orvoslásra kerül, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint. Amennyiben a jogvita ezen úton nem rendeződik, úgy a Vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelynek egy példányát legkésőbb az eredménytelen szóbeli telefonos egyeztetés napjától számított 3 napon belül megküld a Fogyasztónak az általa megadott címére, eredménytelen személyes egyeztetés esetén pedig az eredménytelen személyes egyeztetés napján adja át a Fogyasztónak.
A telefonon közölt szóbeli panaszt a Vállalkozás egyedi azonosító számmal látja el, amely egyedi azonosító számot a Fogyasztóval egyidejűleg közöl.
Az írásban előterjesztett panaszt a Vállalkozás annak kézhez vételétől számított 30 napon belül kivizsgálja, illetve ugyanezen határidőn belül megválaszolja. A Vállalkozás köteles a panasz elutasítására vonatkozó álláspontját megindokolni.
A Vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig őrzi meg.
b.) Fogyasztóvédelmi Felügyelőség előtti eljárás megindítása
Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendeződik, és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Fogyasztóvédelmi Felügyelőség eljárását kezdeményezheti.
c.) Békéltető Testületi eljárás megindítása
Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendeződik, és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Békéltető Testület eljárásának lefolytatását is kezdeményezheti. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel.: 52-500-710 / 52-500-745
Fax.: 52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
d.) Bírósági igényérvényesítés.
Amennyiben a felek jogvitája az előző pontban írtak szerint nem rendeződik, úgy a Fogyasztó kezdeményezheti a hatáskörrel, és illetékességgel rendelkező bíróság eljárását.
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog.
A fogyasztót a jelen pontban meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
– a terméknek,
– több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
– több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
– ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
Ezen rendelkezések nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát
a) a jelen pontban hivatkozott nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
Az elállási, vagy felmondási jog gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a Vállalkozás részére a jelen pontban meghatározott határidő lejárta előtt e-mail útján, vagy ajánlott postai küldeményként elküldi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán ajánlott küldeményként, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Vállalkozásnak a jelen ÁSZF-ben megjelölt címeire, amely az alábbi:
Somogyi és Tsa Kft 4031 Debrecen,István út 35.
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, amely az alábbi.
________________________________________
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: ……………………………………………………………………………………………….
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:………………………………………………………….
A fogyasztó(k) neve:…………………………………………………………………………………..
A fogyasztó(k) címe:…………………………………………………………………………………..
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)…………………………………..
Kelt………………………………………………………………………………………………………
________________________________________
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni a fenti címre 14 napon belül.
A Vállalkozás a Fogyasztó elállási/felmondási nyilatkozata kézhez vételét legkésőbb annak kézhez vételétől számított 3 munkanapon belül visszaigazolja a Fogyasztó részére, olyan formában, amilyen formában az a Vállalkozáshoz megérkezett.
Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
A vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a fent meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A Vállalkozás az utánvéttel küldött csomagot nem köteles átvenni.
A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A fogyasztó elállási vagy felmondási joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha
– a vállalkozás a 45/2014. (II.26.) Korm.rend. 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy
– a fogyasztó nem kérte a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;
b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha
– a fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 45/2014. (II.26.) Korm.rend. 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,
– a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § -a szerinti jogát, vagy
– a vállalkozás elmulasztotta megadni a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást.
A fogyasztót az elállási, vagy felmondási joga gyakorlásával összefüggésben a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 23. § (3) bekezdésében, valamint 24-26. §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.
A fogyasztó nem gyakorolhatja a jelen pont szerinti elállási, vagy felmondási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 29. §.-ában meghatározott esetekben.
Az elállási jogról szóló tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 12 hónapig gyakorolni az elállási jogát, feltéve, hogy a Vállalkozás az elállás jogára vonatkozó tájékoztatót a Fogyasztó részére tartós adathordozón megadta. Ebben az esetben az elállásra nyitva álló határidő a tájékoztatás közlésétől számított 14. napon jár le.
A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza. Az ilyen termékek visszavétele a Vállalkozástól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel, vagy testnedvekkel illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.
Felbontott, és felpróbált fehérneműinket tehát (melyekben bugyi, alsónemű, harisnya, cicaruha, body, melltartó található) egészségvédelmi okokból NEM vagyunk kötelesek visszavenni, valamint cserélni!
Megértésüket köszönjük.
Az elállási jog/felmondási jog tehát minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen, szagmentes, nem felpróbált, sérülésmentes gyári csomagolásban érkezik vissza hozzánk.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
A szavatosság nem vonatkozik a nem megfelelően mosott, illetve nem rendeltetésszerűen használt termékre, ezért kérjük, a termék címkéjében látható diagramoknak megfelelően kezeljék, annak megfelelően mossák/vasalják a Fogyasztók a megvásárolt ruhákat.
Tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról, és a jótállásról
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a Vállalkozás jótállásra köteles.
A Vállalkozás webáruházában található termékekre vonatkozó jótállási idő: 1 év
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Letét/pénzügyi biztosíték
A Vállalkozás a Fogyasztóktól letétet, vagy egyéb pénzügyi biztosítékot nem kér.
Magatartási kódex
A Vállalkozás magatartási kódexnek nem vetette alá magát.
Megrendelés, megrendelés törlése, illetve a termékek átvétele
Az Albina szőnyeg webáruházban történt rendeléssel a Fogyasztó elfogadja jelen ÁSZF-et, és egyidejűleg kijelenti, hogy tisztában van a rendelés menetével.
A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Fogyasztó az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti és bejelöli. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Vállalkozás felelősséget nem vállal.
A terméket külföldre szeretné szállítatni? Egyedi díjszabásért, kérjük lépjen velünk kapcsolatba!
A Fogyasztó köteles a kiszállítás időpontjában az általa kézhez vett csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.
A megrendelést követően a Vállalkozás emailben haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül értesítést küld a Fogyasztónak a megrendelés elfogadásáról.
A Vállalkozás 1-4 munkanapon belül eljuttatja a Fogyasztó által megadott címre a megrendelt terméket. A Fogyasztó felelőssége gondoskodni arról, hogy a csomag átvételét biztosítsa.
Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.
A ChicksParadise webáruházban leadott rendelés állapotáról a rendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben értesíti a rendszer a Fogyasztót. Rendelését a Fogyasztó mindaddig indokolás nélkül lemondhatja, amíg nem kapott értesítést a kiszállításról. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt. A ChicksParadise webáruházban leadott rendelésének törléséhez kérjük, vegye fel a webáruházzal a kapcsolatot minél előbb. Ezt megteheti közvetlenül a Kapcsolat menüpont alatt lévő üzenet küldése modullal vagy egyéb elérhetőségeinken.
Egyéb rendelkezések
A Vállalkozó által üzemeltetett webáruházban való vásárlás feltételezi a Fogyasztó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
A Vállalkozó nem felelős az alábbiakban írtak okán bekövetkező károk miatt:
• Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elvesztése az internetes szolgáltatás hibájából,
• Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást,
• Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,
• Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – , de főleg bármilyen adat elvesztése,
• Bármely szoftver nem megfelelő működése,
• Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy egyéb technikai hiba következményei.
A Vállalkozás nem felelős semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
A Fogyasztó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
A Fogyasztó felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és a webáruházban való vásárlásért.
A Vállalkozás nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami tőle független, neki fel nem róható okból következett be.
A Vállalkozás peres eljárást kezdeményezhet bárki ellen, aki a www.albinaszonyeg.hu honlap használata során csalást, vagy bármilyen egyéb bűncselekményt követ el vagy annak elkövetését megkísérli.
A Vállalkozás nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás, vagy egyéb bűncselekmény miatt.
Abban az esetben, ha a Fogyasztó bármilyen formában megsérti az ÁSZF-ben írtakat, a Vállalkozás annak észlelését követően érvénytelennek nyilváníthatja a Fogyasztó regisztrációját.
A Fogyasztók személyes adatainak felhasználása az adatvédelmi jogszabályok hatályos rendelkezéseinek értelmében történik.
A Vállalkozás a Fogyasztók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.
Tájékoztatjuk Kedves Fogyasztóinkat, hogy a weboldal tárhely szolgáltatója az alábbi:
Deal-Inform Kft.
Cím: 4031. Debrecen, Széchenyi u. 76/A.
Cégjegyzékszám: 09-09-001772
Adószám: 11142126-2-09